Selectează o Pagină

Politica de anulare a comenzii

Dacă doriți să anulați coamanda, trebuie să notificați restaurantul Red-Wine în cel mai scurt timp!

Anularea trebuie să aibă loc telefonic, pentru a evita eventualul timp de așteptare din email sau mediul social. În momentul anulării avem nevoie de numărul comenzii.

În cazul în care anularea este acceptată, nu trebuie să plătiți nici o taxă de anulare. Dacă nu se acceptă anularea comenzii, veți avea de plătit întreagă valoarea a comenzii.

Comenzile nu se pot anula dacă preparatele sunt deja gătite și/sau sunt în proces de livrare către adresa dumneavoastră. Comenzile deja expediate nu vor fi rambursate.

În cazul în care anularea a fost solicitată la timp și Red-Wine a acceptat anularea comenzii, vă vom returna suma plătită în cel mai scurt timp prin intermediu bancar sau numerar.

Restaurantul poate anula o comandă dacă produsul nu este disponibil pentru orice motiv imputabil restaurantului. În acest caz, vă vom transmite o notificare și va vom returna plata făcută.

Comandă efectuată de către Utilizator, poate fi anulată, fără nicio notificare prealabilă și fără nici o obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără că vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:

  • a.) Neacceptarea de către banca emitentă a cardului Utilizatorului, a tranzacției, în cazul plății online
  • b.) Invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de societatea noastră, în cazul plății online
  • c.) Datele furnizate de către Utilizator, pe Platforma sunt incomplete și/sau incorecte .

Comandă efectuată de către Utilizator, poate fi anulată, fără nicio notificare prealabilă și fără nici o obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără că vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:

  • a.) Neacceptarea de către banca emitentă a cardului Utilizatorului, a tranzacției, în cazul plății online
  • b.) Invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de societatea noastră, în cazul plății online
  • c.) Datele furnizate de către Utilizator, pe Platforma sunt incomplete și/sau incorecte .